Daarbij werd zijn bekendheid gebruikt om een bepaalde levensstijl te etaleren en adverteren: fit is het nieuwe rijk. Het magazine vormde een perfect uithangbord van dat gedachtegoed, zowel qua inhoud als vormgeving. Door het netwerk van Arie Boomsma lukt het om steeds een andere BN’er te koppelen aan iedere editie, waaronder Rico Verhoeven, Rens Kroes en Ellen Hoog. Dat leverde flinke publiciteit op, hetgeen zorgde voor een goede losse verkoop. GYM Magazine (2017-2018, oplage: 50.000 ex., jaarlijkse special) werd uitgegeven door Running Media.
Merkpositionering
GYM is een tijdschrift boordevol verhalen en informatie over een fitte lifestyle. Artikelen, interviews, spannende fotografie van onder meer Marc de Groot, trainingstips, recepten. Presentator, schrijver en sportondernemer Arie Boomsma voerde samen met broer Klaas, journalist en hardlooptrainer, de hoofdredactie.
Fit is het nieuwe rijk. Een gezond leven opent een wereld van mogelijkheden. Een fit lichaam is een energiek, robuust en ondernemend lichaam. GYM is de plek waar gewerkt wordt aan dat fitte lichaam. De plek waar training, gezonde voeding en lichamelijke verzorging centraal staan. Niet als doel, maar als middel voor een positieve levenshouding.
GYM Magazine neemt je mee in deze wereld. Het magazine biedt 144 pagina’s boordevol informatie én inspiratie. Zo gaat fitheidsgoeroe Arie Boomsma het gesprek aan met een bekende Nederlander over de rol die een gezonde leefstijl heeft op zijn of haar leven. De beste Nederlandse trainers en voedingsdeskundigen delen de nieuwste inzichten. Bekende sporters geven een inkijkje in hun trainingsregime. En verder: prikkelende columns, de nieuwste gadgets, de laatste trends en veel mooie fotografie.